Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the astra-sites domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u651338449/domains/dialogoprojektai.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the unlimited-elements-for-elementor domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/u651338449/domains/dialogoprojektai.lt/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Mokymų temos - dialogoprojektai.lt

dialogoprojektai.lt

Mokymų temos

Mokymų temos

Vadovavimas, lyderystė

Lyderystė. Vadovavimas ir lyderystė: modeliai, idealai, autentiškumas.
Efektyvus vadovavimas. Vadovo darbo sritys ir tikslai.
Koučingas: modernus vadovavimas „auginant“ darbuotojus.
Efektyvus veiklos vertinimas. Metiniai pokalbiai.
Į rezultatą orientuota vadovo komunikacija.

Vidaus komunikacija, asmeninis efektyvumas

Paveiki komunikacija – asmeninės įtakos būdai. Didesnė įtaka bendraujant tiesiogiai su kole gomis ir klientais.

Pozityvumo kultūra. Nuo pozityvumo sklaidos iki pozityvaus problemų sprendimo.
Rezultatyvi komunikacija su „kebliais“ asmenimis – profesionalios technikos su jais susitarti.
Kūno kalba ir komunikacija – kaip ją matyti, skaityti, valdyti.
Komandinis darbas: tarpusavio supratimo auginimas, susitarimai, bendri sprendimai.

Bendradarbiavimo nuostatos ir įgūdžiai. Kaip įveikti konkurencines nuostatas?
Konfliktų valdymas. Išvengti ar išspręsti? Konfliktų sprendimo įpročiai ir įgūdžiai. Tarpininkavimas juose.

„Verbalinis AIKIDO“ – kaip tausojančiai valdyti save ir situaciją, kaip jus atakuoja, puola, kaltina.
Streso valdymas, atsparumo stresui auginimas. Foninio streso mažinimo technikos.

Klientų aptarnavimas

Klientų aptarnavimo kokybės vadyba: mūsų aptarnavimo realybė ir vizija. Klientų aptarnavi mo standartas.

Efektyvus tiesioginis klientų aptarnavimas. Aptarnavimo nuostatos, technikos ir baziniai įgūdžiai. Aptarnavimas telefonu, kitomis ryšio priemonėmis ir kanalais.

Probleminių aptarnavimo situacijų valdymas ir konfliktų prevencija.

 

Mokymo programas kuriame, adaptuojame, parengiame pagal realią Jūsų įmonės darbuotojų reikmę, jų kompetenciją ir siekiamus tikslus. Ruošdami mokymų turinį bendradarbiaujame su įmonės vadovais, personalo, kitų tarnybų darbuotojais, pačiais mokymų dalyviais, stebime jų veiklą. Siūlome mokymams pasirengti ir dalyvius, skiriame pasirengimo darbus.

Mokymai: Tiesioginiai ir nuotoliniai. Grupiniai ir individualūs.

Mokymo metodai: įtraukianti paskaita, diskusijos, darbas mažose grupėse, praktinės veiklos imitacinės užduotys, individualios užduotys-įgūdžių treniruotės, aktualių situacijų modeliavimas, analizė, vaizdo įrašų peržiūra, atvejų analizė, turininiai žaidimai.

SusisiekiteSusisiekite

Susisiekite

VšĮ „Dialogo vystymo projektai“
TEL.:+370 610 05655
El. paštas: info@dialogoprojektai.lt www.dialogoprojektai.lt